zaterdag 21 augustus 2010

STOLEN

I stole this survey from my friend because it was a short one and I think you have to know something more about me. It's dutch because I don't want to translate it in Englisch: I'm tired!

1. Geloof jij dat er meer is dan de mens? Een leven na de dood of geesten die zijn blijven hangen op aarde?
En of ik dat geloof ;). Ik kan hier wel duizend uur over vertellen; mijn visie. Maar ik vind niet dat iedereen dat zomaar hoeft te weten en als je geïnteresseerd bent kun je me dat ten alle tijden vragen!

2. Ga je op vakantie deze zomer, zo ja, naar welk land?
Ja, ik ben naar Italië geweest (Florence) en naar Nederland (Hellevoetsluis) én ik heb ook nog in Enschede gelogeerd! :D

3. Hoe ziet jouw ideale man eruit?
Haha, ik weet niet of het zo verstandig is om hem te omschrijven. Hij is in ieder geval ontzettend slim en ook heel mooi! Enough information!

4. Speel je instrumenten?
Zeker! Saxofoon, basgitaar, trombone, gitaar, keyboard, blokfluit en dat was 't denk ik wel...

5. Als ik jou echt zou kennen dan zou ik weten dat…
iets wat bijna niemand weet en wat ik ontzettend graag iemand wil vertellen, maar de (juiste) tijd er nog niet voor kan vinden.

6. Als je voor een dag een superpower kon hebben, wat zou het dan zijn?
Dat ik kan verdwijnselen + verschijnselen!

7. Wat zou je doen met een miljoen?
saxofoons + mondstukken kopen. huisje kopen. bandbusje kopen. iedereen van de band een auto naar zijn/haar smaak (ook al heeft er ééntje pas z'n rijbewijs!). een 24" (of dan toch 32"?) scherm voor m'n pc. een iPhone. ene macbook. is m'n geld al op? een hammond + extra keyboard voor in Enschede voor Marijn. een kast vol met schoenen waar ze niet op kan lopen voor Valentine. een kamer vol met bekkens voor Joël en gitaren + versterkers voor Martijn!

8. Wat is je droombaan?
heel simpel: muzikant.

9. Welke vraag zou je niet beantwoorden?
Ik beantwoord bijna elke vraag. Zou zo 1-2-3 niet weten welke niet.

10. Rook je?
No way!

11. Hoe vaak douche je?
Te weinig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten